Spotlight åbner ny stor butik i Aarhus

PRESSEMEDDELELSE, 27. januar 2023

Efter en tid med to særskilte lokationer for Spotlights butikker i Aarhus, er det helt rette lokale dukket op, så det bliver muligt at samle begge forretninger under ét tag.

For snart to år siden, åbnede Spotlight sin første butik – Occhio store by Spotlight – på Borggade i Aarhus. Siden er Lystorvet på Lundingsgade også blevet en del af Spotlight – og 1. maj starter et helt nyt kapitel i Aarhus med åbningen af en helt ny high-end lysforretning i den historiske ejendom M. P. Bruuns Gade 62. De 250 kvadratmeter store og totalt renoverede omgivelser bliver et fantastisk sted at opleve – og få mere viden om indretning med lys.

Ligesom man kender det fra butikken i København er missionen at tilbyde kunderne en professionel rådgivning omkring indretning med lys, når den nye store butik med flere niveauer, granitsøjler og høje vinduer står klar. ”Vi får den helt rigtige placering i Aarhus. M. P. Bruuns Gade har et rigtig godt mix af forskellige specialbutikker – og der er en livlig trafik hele dagen. Vi bygger alt om i butiken, hæver loftet mellem granitten i butikken – og så indretter vi også en særskilt Occhio Store med det eksklusive tyske brand.”, udtaler direktør Lars Østergaard Olsen.

Helt ny Occhio store

De elegante lamper fra Occhio brandet, der kombineres med en imponerende lysteknik får sin helt egen butik på adressen. Her kan hele det fantastiske lysunivers opleves, og produkterne med brugervenligheden i top og de intuitive betjeningsfunktioner som “berøringsfri kontrol” præsenteres af medarbejdere med indgående kendskab til brandet samt indretning med lys.

”Helt generelt har vi hos Spotlight altid fokus på en faglige rådgivning om lys. Vi har rigtig mange års erfaring, som vi både bruger, når kunderne opsøger os, men også ved besøg hjemme hos kunden, hvor vi kan drøfte mulighederne, der hvor lyset skal bruges”, siger Lars Østergaard Olsen. Han fortsætter: ”Vi glæder os meget til at byde velkendte ansigter samt nye besøgende velkommen i vores nye flotte butik fra maj”.

1. maj åbnes dørene til den nye Spotlight, hvor den private såvel som

erhvervskunden kan finde alle kendte brands som Louis Poulsen, Flos,

Fritz Hansen, Nuura, GUBI, Occhio, Artemide og mange andre designerlamper.

Læs mere om Spotlight i Aarhus her

Se Occhio produkter på Spotlightshop.dk